eva-huese.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Daar zit ik dan! 

Na meerdere pogingen om een start te maken aan deze blog wordt het nu toch echt tijd om iets op te gaan schrijven. Toen voor mij vorig jaar het eindexamen in zicht kwam begon er iets te kriebelen. Ik dacht bij mezelf: ''Ik ben na mijn eindexamens dus gewoon helemaal vrij in wat ik ga doen?" Ik twijfelde er geen seconde aan om dan ook iets te gaan regelen zodat ik iets met deze vrije tijd kon gaan doen. Als eerste ben ik met Angel naar Texel geweest om de zomer bij Paal 17 te gaan werken. Hier hebben wij enorm veel plezier gemaakt, veel geleerd, hard gewerkt en vooral ook veel gefeest. Toen Texel voorbij was kwamen er nog 3 hele mooie weken aan: Spanje en Albufeira. Je leest het al, feesten, feesten, feesten... en ook nog wel een beetje uitrusten natuurlijk:) Een paar maanden terug heb ik ook het goede nieuws gekregen dat ik ben aangenomen op de hoge hotelschool in Maastricht! In februari mag ik aan deze  opleiding beginnen. Dit houdt dus in dat ik nog een half jaar de tijd heb om iets leuks te gaan doen. Ik heb besloten om als au-pair naar het mooie Spanje te gaan voor 4,5 maand! Ik zal daar Engels spreken met de kinderen en mijn Spaans verbeteren door een Spaans cursus. De familie waar ik als au-pair naartoe ga bestaat uit 3 kinderen, 2 meiden van 13 en 16 en 1 jongen van 8 jaar. Woensdagochtend vertrek ik heel vroeg naar Schiphol om vervolgens te landen in Ècija (Sevilla). Als in Nederland het koude weer start zal ik nog een paar maanden in de zon overbruggen:) Dat ik er zin in heb is een ding wat zeker is! Met deze blog zal ik de mensen die er geinteresseerd in zijn op de hoogte houden van mijn leven in Spanje.  Hoeveel ik zal schrijven weet ik nog niet maar daar zullen jullie snel genoeg achter komen!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjesss,

Eva

Reacties

Reacties

Danita

Leuk! Eva! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!